" Benden kitap okumayı çekip alsalar , bu deneyimsiz halimle mahvolurdum herhalde . Kitaplarda yazılanlara bu kadar bağımlıyım işte. Bir kitap okur okumaz hemen o kitaba kapılır , güvenir kitapla özdeşleşir , hayatımda o kitap arasında ilişki kurarım .Yine başka bir kitap okuyunca yüz seksen derece dönüp bu yeni kitaba bağlanırım ."
"...
Hayvanları sevin ama
Hepsi de dosttur sanmayın
İnsanın da hayvanın da
Sebze ile meyvenin de
İyisi var , kötüsü var
Böğürtlenin dikenlisi
Balın iyice delisi
Mantarın zehirlisi var. "