"Kitap okumak şunun için güzeldir:
Senden asırlar önce yaşamış biri,
senin de içini kemiren genellikle ifade edemediğin duyguları tarif etmiştir bir yerlerde.
Varlığından haberdar olmayan birinin, senin yerine acı çekmiş olduğunu görmek rahatlatır.
Anlarsın,yalnız değilsindir."