heyzeyn

heyzeyn
@Heyzeynn1

heyzeyn

, bir kitap okudu
Puan vermedi·76 syf.·
2021 41. kitabı
Didem Madak
8.5/10 · 26,4bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bunu kabul etmedim. — Şunu bilmeni istiyo­rum: Pişman değilim; hiç de pişman olmadım. Ama şunu da bil ki, öyle gururlu falan da değilim — olamadım: Kendimden hiç nefret etmedim; ama bir türlü beğenemedim de kendimi. Çok acı çektim, ama başkalanna da çok acı çektirdim — bu da insanın gururlanabileceği birşey değil pek... Kendimi haklı görüyor değilim; ama ken­ dimi savunuyor da değilim — hele yargılamayı hiç beceremiyorum, kendimi de dünyayı da... — Dünya ne ise oydu; ben de ne isem o oldum - uyuşamadık. Hepsi bu.

heyzeyn

, bir kitap okudu
Puan vermedi·67 syf.·
2021 36. kitabı
Stefan Zweig
7.1/10 · 37bin okunma