Batıl inançların ve onların getirileri üzerine kurulmuş bir kitap. İlk sayfalarını sıkılarak ve istemsizce okusam da kitap devam eden sayfalarda beni kendine çekti. Okudukça Hüseyin Rahmi Gürpınar rüzgarlarını hissettim sayfalarında çünkü konu olarak bana Cadı ve Gulyabani havasını verdi. Okumanızı tavsiye ederim :)