Her sey insana yazılyor diye düşündü; ama bazen ulaşmıyor. Bilmediğimiz nedenlerle dolaşıp duruyor hayatın içinde. Bazen yanından geçiyor insan yazgısının, bazen elinden tutuyor ama bunun kaderi olduğunu
anlamıyor. Tam yakalayacak gibi oluyor ama uçup gidiyor.Sonra bir gün, hiç hesapta yokken, hiç beklemezken, başka âlemlerdeki seyrini tamamlyor senin olan şey, çıkıp geliyor ve seni buluyor
Neşe bulaşıcıdir falan diyorlar. Yalan. Neşe kolonya gibi bir şey. Dökünüyorsun o an ferahlıyorsun. Sonra uçup gidiyor burnundan, elinden, üzerinden, Kasvet öyle değil ama, zamk gibi, bulaşıyor ve dokunan herkese yapışıyor.