eda yiğit

eda yiğit
@Hikayebaz
Ben,hikaye anlatıcısıyım içimdeki insanların.Hepsi bensem hiçbiri de ben değilim.Belki dinleyen de sen değilsindir .Kim bilebilir. *şifasız bir keder* *kaşarlanmış kayıtsızlık*

eda yiğit

, bir kitap okudu
Puan vermedi·156 syf.·
2024 1. kitabı
Orhan Pamuk
7.2/10 · 11,3bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Işığa koşan gölgeler gibiyiz.
Kitaplarında derin ve sığ yerleri var.Boğulmamak için cümleleri hızlı hızlı okur,sağ salim kıyıya varmak istersiniz.Nefes nefese kalırsınız.