eda yiğit

eda yiğit
@Hikayebaz
Ben,hikaye anlatıcısıyım içimdeki insanların.Hepsi bensem hiçbiri de ben değilim.Belki dinleyen de sen değilsindir .Kim bilebilir. *şifasız bir keder* *kaşarlanmış kayıtsızlık*
Elmaslardan Babil kulesi inşa ettik Hah ha!Pırlantalarınız o küllerden kızlar
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

eda yiğit

, bir kitap okudu
8/10
·796 syf.·
93 günde okudu
·
2024 4. kitabı
Mümtazer Türköne
6.8/10 · 10 okunma

eda yiğit

, bir kitap okudu
Puan vermedi·156 syf.·
2024 1. kitabı
Orhan Pamuk
7.2/10 · 11,3bin okunma