İnsanın sadece bedeni yaralanmaz insanın ruhu da yaralanır…Neşeli gördüğümüz herkesin hayatı bayram yeri değil…Umursamaz zannettiğimiz insanların kendi içlerinde dokunduğu umursadığı çok fazla derdi olabilir…
#alıntıdır Kısaca hiçbir şey göründüğü gibi değildir…
Onurlu insanlar yetiştirmeyi amaç edinen okullarımız, Türk ulusunun onurunu korumakla görevli kuruluşlarımız, önce kendi insanlarının onurunu ellerinden alarak işe başlamaktadırlar.
Okullarımızda dayağın oldukça yaygın olduğunu ve öğretmenlerimizin çoğunluğunun bu tür onur kırıcı davranışa “terbiye” adı altında sık sık başvurduğunu ne yazık ki hepimiz kendi deneyimlerimizden biliriz.