Şunu belirtmek gerekir ki Narsistik sapkın kendisinde eksik olupta size ait olanı biriktirmek yerine yok etmeyi hedefler aniden sahip olsa da muhtemelen ne yapacağını bilemez onun anakroniktir. çünkü annesinin bakışlarında ve özeninde göremediği iyi niyet sonsuza dek eksik kalacaktır ötekinden aldığı töz ona yeterli olmayabilir. çünkü onu aldığı ve ondan geri hiçbir şey kalmadı andan itibaren hazmetmiştir. Narsistik sapkının isteklerinin giderek artışını ve bitmek bilmez tekrarını bu durum açıklar
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Her partiler kendi bireyselliğini korumaktadır kimse artık eşinden söz ederken “öteki yarım “ dememektedir. hatta şimdi bir elmanın iki yarısı değil iki bütün meyve olduğu ve hiçbirinin ötekine yer açmak için kendi maddesini terk etmeye hazır olmadığı bile söylenebilir birlik var ama kaynaşma yok