Hilalaydn

Puan vermedi·
Okurken çok zevk aldım,hoşuma giden bir kitap oldu.Bir çırpıda okuyabileceğiniz, kurgusu oldukça değişik bir eser,Şahsen okurken kendimi bir böcek gibi hissettim o derece işime işlemişti.Bu hayatta hepimiz bir nebze Gregor Samsayız değil mi? Başkalarınin sana verdiği değer onların ihtiyaçlarını karşılayabilicegin kadardır.Cümlesi tam bu kitabın özeti olabilir. Fakat şunu belirtmek isterim herkesin bayıla bayıla okuduğu,övüp bitiremediği bu kitabı ben nedense o kadar yüceltemedim.yani en azından 10/10 diyemiyorum.Belki de yorumlardan ötürü beklentim çok yüksekti.Tabi raftalrda yer alması gereken bir kitap olması gerektiğini rahatlıkla söyleyebilirim. Kitaba aşırı anlamsız yorum yapanlar gördüm, duydum ve bence her kitabın bir zamanı vardır, ve bu yüzden kitaba başladığınızda bir şey anlamadığınızı ve sıkıldığınızı hissediyorsanız bırakın, zamanı gelince tekrar başlayın.. Keyifli okumalar dilerim:/
DönüşümFranz Kafka · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2022268,2bin okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Biraz daha uyusam bütün bu olanlardan kurtula bilicek miyim?"

Hilalaydn

, bir kitap okudu
Puan vermedi·481 syf.·
2020 13. kitabı
Zülfü Livaneli
8.9/10 · 164,2bin okunma

Hilalaydn

, bir kitap okudu
Puan vermedi·96 syf.·
2020 12. kitabı
Lev Tolstoy
8.2/10 · 234,5bin okunma