HilâlK.

Herkes ölür ama herkes yaşamaz. Yaşamak buna bağlıdır işte: Noksanını görmeye, onu ikmal etmeye çalışmaya, iyilere benzeme gayretine denir yaşamak.”
Reklam
Neden hiç mutlu değilsin Zeze? + Neden mutlu olmalıyım? - Çünkü dünyaya bir kere geliyoruz. + İyiki bir defa geliyoruz portuga. - Neden? + İkinci bir hayatı kaldıramazdım.
Kemiklerime bile geçiyor dünyanın ağrısı. Dünyanın neresi ağrıyor, bir bilebilsem bunu. (Nuri Pakdil) Burada dünya ağrısını dindirecek bir yer var mı? Dünyada, dünya ağrısını dindirecek bir yer var mı? Yok. Dünyanın kendisi ağrı. (Ayfer Tunç)
..başkalarının inanıp inanmaması değil mühim olan. Biz ne yaptığımızı biliyor muyuz, o.

HilâlK.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·458 syf.·
2020 3. kitabı
Danielle Steel
7.9/10 · 102 okunma