HilâlK.

derdini seviyorsan eğer, anlaşılmayı beklemeyeceksin, sorarlarsa sana nedir derdin diye, sadece eyvallah diyeceksin... sessizce, derdine hürmeten, derin bir eyvallah çekeceksin.
Reklam
Herkes ölür ama herkes yaşamaz. Yaşamak buna bağlıdır işte: Noksanını görmeye, onu ikmal etmeye çalışmaya, iyilere benzeme gayretine denir yaşamak.”
Neden hiç mutlu değilsin Zeze? + Neden mutlu olmalıyım? - Çünkü dünyaya bir kere geliyoruz. + İyiki bir defa geliyoruz portuga. - Neden? + İkinci bir hayatı kaldıramazdım.
..başkalarının inanıp inanmaması değil mühim olan. Biz ne yaptığımızı biliyor muyuz, o.