Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Güzel olan her şey yarım kalır,filmler en güzel yerde sonlanır.
“çok mutluyum” dediğin yerde hüzün kendini hatırlatır,
sevdiğin yemekler bile nedense her zaman sofrada azdır!
Çocukluk kısadır, gençlik azdır ve bebeklik sanki hiç yaşanmamıştır!
Vefa azdır, sadakat sınırlıdır, verilen sözlerin ömrü kısadır!
Çok seversin çok çabuk gider, güzel rüyalar en güzel yerinde biter!
Hayattan tat almaya gör; gerçek yüzünü önüne serer!
Hayal kurarsın uyandırırlar, mutlu olmaya kalkarsın nifak sokarlar;
uzaklara gitmek istediğinde kısalı verir yollar!
Ne kadar uzaklaşmak istesen de bir türlü seni uzağa götürmez yollar!
Güzel olan her şey kısadır, yarımdır, yarım yamalaktır!
Güzel olan ne varsa, sevdiğin şarkı gibi hemen bitiverir, kısacıktır!
Çay sigara hemen biter, gün doğumu gelir geçer
Ay’ı seyretmeye kalkarsan; önüne illaki kara bulutlar geçer!
Mutluluk an olur gelir geçer, oysa hüznü saatlerce boğazına dizer;
ne geçer ne gider, dedim ya ; Güzel olan her şey yarım kalır...
Cahit Zarifoğlu
Dokunulmasa da, görülmese de;
Kalpte yer verilir bazısına,
Nedensiz...
Sen; aklım ve kalbim arasında kalan,
En güzel çaresizliğimsin.
Gerçi aklıma bile gelmiyorsun artık.
O kadar kalbimdesin ki...
Gözlerinin kahvesinden koy ömrüme,
Kırk yılın hatırına "SEN" kalayım.
"Sevmek" ne uzun kelime...
Şimdi açsam pencereyi beklesem.
Sen gelsen, olmaz ya hani geliversen.
Hiçbir şey sormasan,
Hiçbir şey söylemesen,
Sussan,
Sussam,
Sussak...
Susuşların anlattıklarını dinlesek.
Cemal Süreya