"Vaktimiz olduğunu düşünerek her șeyi erteliyoruz. İyiliği, mutluluğu, sevinci, sevdiğimize onu sevdiğimizi söylemeyi... Fakat zamanımızın az olduğunu bir șekilde öğrendiğimizde o küçücük zamana çaresizce her șeyi sığdırmaya çalışıyoruz. Keşke biraz içimizden geldiği gibi yaşasak."