"Vaktimiz olduğunu düşünerek her șeyi erteliyoruz. İyiliği, mutluluğu, sevinci, sevdiğimize onu sevdiğimizi söylemeyi... Fakat zamanımızın az olduğunu bir șekilde öğrendiğimizde o küçücük zamana çaresizce her șeyi sığdırmaya çalışıyoruz. Keşke biraz içimizden geldiği gibi yaşasak."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Hayatımın gittiği yönü seviyorum. Geleceğe bakış açımı seviyorum. Trenlerin, benim trenlerimin insanları ve malları hızlı, etkili ve kolayca bir yerden ötekine taşıması fikrini seviyorum. Yeni yerleri görmenin en nahoş yanlarından biri yolculuğun kendisidir, bunu siz de kabul edersiniz."
"Ne bu zırhlılardan, ne de bu ordudan, ne sokak başlarındaki bu makineli tüfeklerden korkuyorum. Beni korkutan şey, kendi aramızdaki anlaşmazlıklar, kendi aramızdaki nifaklardır. Bizi asıl bu mahvedecek."