Birkaç saatte okunabilecek kadar kısa kitabı 2 günde kendimi zorlayarak okudum. Tiren,filim gibi yazım hatalarına o kadar odaklandım ki bir türlü konsantre olamadım. Kitaba asla kendimi veremedim.. Hikayenin kesinlikle ruhu yok, çok yavandı açıkçası. Emily Zola'dan sonra okuduğum için de böyle hissetmiş olabilirim bilemiyorum. Tavsiye etmiyorum.