H.Su

H.Su
@Hirasu_55
Yeniden Merhaba 1000Kitap Ailesi…
Yaklaşık iki ay önce, bazı sebeplerden dolayı bu platformdan ayrılmış; hatta profilimde küçük bir veda mesajı da paylaşmıştım. O gün gerçekten gitmem gerektiğini düşünmüştüm. Fakat insan bazen bazı yerlerden ayrılsa da, orada bıraktığı cümleleri, dostlukları, alıntıları ve kitap kokusunu kolay kolay unutamıyor. Ben de bir süre uzak kaldıktan sonra fark ettim ki; burası benim için sadece bir uygulama değilmiş. Okuduklarımı paylaşabildiğim, alıntıların altına bazen kendi kalbimi, bazen düşüncelerimi, bazen de suskunluklarımı bırakabildiğim güzel bir yer olmuş. Bu yüzden, vaktimin bir kısmını yeniden 1000Kitap’a ayırmaya karar verdim. Fakat küçük bir sorun var: Ben giderken biraz fazla “ciddi” gitmişim. Hesabı kapatınca, haliyle ne kadar takip ettiğim, takipçim, kitap dostum varsa hepsi de benimle birlikte dijital âlemin bilinmezliğine karışmış oldu. Yani anlayacağınız; sadece veda etmemişim, arkamdan kapıyı da bayağı sağlam kapatmışım. :) Şimdi yeniden döndüğüm için, daha önce burada yollarımızın kesiştiği, alıntılarını severek okuduğum, incelemelerini takip ettiğim veya bu platformda yeniden bir kitap muhabbeti kurmak istediğim herkese ister istemez takip isteği gönderiyorum. Bu noktada özellikle şunu belirtmek isterim: Lütfen beni yanlış anlamayın. Takip isteğim rahatsızlık verdiyse gerçekten özür dilerim. Israrla takip isteği göndermemin sebebi herhangi bir ısrar, rahatsızlık verme ya da gereksiz bir görünürlük çabası değildir. Tek amacım; yeniden aranıza katılmak, güzel alıntılar paylaşmak, okuduğum eserler üzerine daha özenli, daha etkili ve daha anlamlı incelemeler yapmaya devam etmek ve bu güzel kitap ortamında yeniden sizlerle aynı sayfada buluşabilmektir. Kısacası; Biraz mahcup, biraz heyecanlı, biraz da “ben geldim ama takipçilerim gelmedi” telaşıyla
Duygu ve Düşünce
H.Su
Yeniden hoşgeldiniz.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

H.Su

, bir kitap okudu
Puan vermedi·210 syf.·
24 günde okudu
·
2026 7. kitabı
Yu Hua
8.5/10 · 70,7bin okunma
Yolcu isimli okura yanıt verildi
H.Su
Yolcu artık çocuğun boğazında fasulye kalınca yok artık dedim . Daha ne olabilirdi.