Hissettiğim şey bu kitapta= Bir kadının hayatına bir adam girer kadın onu sever ama sonunda adamın kadına bıraktığı kocaman bir gözyaşı damlası. Sonra kadın birdaha kimseye güvenmicem derken bir adam girer hayatına ve kadına şu sözü söylettirir. VE SEN GELDİN BEN gidene TEŞEKKÜR ETTİM. Bunu her adam söylettiremezdi kitaptaki karakter Chloe ye.
Ben çok beğendim.