Oysa herkes öldürür sevdiğini,
Bunu böyle bilin.
Kimi hazin bir bakışla öldürür,
Kimi latif bir sözle
Korkaklar öperek öldürür,
Yürekliler kılıç darbeleriyle !
Kimi gençken öldürür sevdiğini,
Kimi ihtiyarken ;
Kimi şehvetli ellerle boğar,
Kimi sevdiğini altına boğar.
Merhametlisi bıçağını savurur,
Çünkü böyle ölen çabuk soğur.
Kimi az sever, kimi çok,
Kimi alır; kimi satar,
Kimi öldürürken gözyaşı döker de,
Kimi gözünü bile kırpmaz !
Çünkü herkes öldürür sevdiğini,
Ama herkes öldürdü diye ölmez.
"Erkekler bazen ne kadar basit oluyorlar... Zannediyorlar ki, bir erkeğe karşı hiddet, hatta nefret duymaya başlayan bir kadın, hemen başka erkekler bulup boyunlarına sarılmak ister..."