"Erkekler bazen ne kadar basit oluyorlar... Zannediyorlar ki, bir erkeğe karşı hiddet, hatta nefret duymaya başlayan bir kadın, hemen başka erkekler bulup boyunlarına sarılmak ister..."
"Çocuk nasibi ile doğar" deyip bakmakta zorluk çekecek kadar çocuk yapıyorsunuz.
"Birisi sizinle tanışmak istediğinde" nasip" deyip, bırakıyorsunuz.
Sırf siz istemediniz diye ayrıldığınız insana "nasip değilmiş" deyip arkasına sığındınız.
Yalnız mısın diyorum " yok Allah var" diyor.
Arkadaşım insansın, her şeyi dine yorumlamanın anlamı nedir?
İyi değilsiniz cidden.
Farkında olmayan, bilmeyen birilerini bataklık yönüne gittiğini görseniz ne yaparsınız?
a) Kendi tercihidir derim.
b) Uyarırım.
c) Engellerim.
d) Umursamam.
e) ....