Hakan Demir

Hakan Demir
@HknDDmr
Arıyorum aşağılarda diplerde bir yerde, mutluluğu; bir uçurumun kenarında.
Eczacılık
Anadolu Üniversitesi
Eskişehir
24 okur puanı
Temmuz 2020 tarihinde katıldı
Artık ayrılmak zamanı geldi, yolumuza gidelim: ben ölmeyi, siz yaşamayı. Hangisi daha iyi? Bunu tanrıdan başka kimse bilmez.
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bütün bu adamlar,vakitlerini dertleşmekle,aynı düşüncede olduklarını anlayıp mutluluk duymakla geçiriyorlar.Aynı şeyleri hep birlikte düşünmeye ne kadar da önem veriyorlar.
Felsefe
Farkına varmıştım zaten; benim var olmaya hakkım yoktu. Rastgele ortaya çıkmıştım; bir taş, bir bitki, bir mikrop gibi var olup gidiyordum.
Felsefe
''Kimseden hiçbir şey beklemiyorum. Böylece hayal kırıklığına da uğramamış oluyorum.''
Edebiyat
İyiliğin sebebini aradıkları yok, öyleyse niye tersini merak ediyorlar ki?
Edebiyat