Dostoyevski'nin dediği gibi hepimiz Gogol'ün paltosundan çıktık sözü gerçekten bu kitabı kısaca özetlemiş.Bende kitabı okuyanlar gibi hayatımdan bazı anları yaşamış gibi hissettim. Yazarın harıka karakter betimleri olayların içine bizleri çekiyor. Ana karakter akaki akakiyevic i Kürk mantolu Madonna da ki Raif Bey ile oldukça benzettim. Hikaye sonundaki intikam örgüsü olaya çok güzel bağlanmış.Okunması gereken bir başyapıt.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!