"Sevgi, var olan en güçlü iyileştiricidir. Bu sevgiyi dışarı çıkartıp tüm dünyaya açabilir ve tanıştığınız herkesle sessizce paylaşabilirsiniz. Kendinizi sevin. Birbirinizi sevin. Hepimizin bir olduğunu bilin. Bu gerçekten böyle."
Bize hiç bir şey yapılmadı, yalnızca tam bir hiçliğin içine koyulduk, çünkü bilindiği gibi dünyada hiçbir şey insan ruhunu hiçlik kadar baskı altına alamaz.