dört hikayeden oluşan, akıcı denebilecek bir kitap. yeşil bambu, kasımpatı, kiraz ağacı ve nergis. sadece kiraz ağacı adlı hikayesi beni sinirlendirmedi, okurken ne güzel yazmış dedim. geriye kalan üç hikâyeyi sevemedim hatta beni sinirlendirdi. yazarın erkek karakterlerine bir kaç tokat atasım geliyor, diyebileceğim daha fazla bir şey yok.