Hayatın kendisi hiç bitmeyen bir oyunsa, oyuncu gibi davranmaktan kaçış yoktur. Bu da yatırım gerektiren uzun vadeli sonuçlara odaklanmayı anlamsız kılar, çünkü diğer oyuncular planlarınızı her an mahvedebilir. Tek akıllıca hareket, oyunun kısa vadeli sürecine odaklanmak ve her türlü etkileşimde daima kendi çıkarlarınızı göz önünde bulundurmaktır.
Ayrıca bana öyle geliyor ki en kaba söz , en kaba mektup bile susmaktan daha iyi niyetli, daha onurludur. Sessiz kalanlar neredeyse her zaman incelikten ve samimi bir nezaketten yoksundur; susmak bir itirazdır, bir şeyleri tutmak mutlaka kötü bir karakter yaratır, hatta mideyi bile bozar. Sessizlerin hepsi hazımsızlık çeker.