Hasan can

Hasan can
@Hsncan
20 yıldır yazar olmak için çabalarken yanlışlıkla mükemmel bir okur oldum.
Hatıralarda yer edecek bir silüetim kalmamış azizim.Günahlarım ağır basmış yıkılıp kalmış terazim....
Edebiyat
Reklam
Bir umut işte...
Ben bir kitabı sıkıcı bulduğumda hemen bırakmam,belki ilerde güzelleşir diye. Bazen de güzelleşir. Aynı şeyi insanlar için de yaparım...
Edebiyat
"İmkansız" reddedilmiş bir mümkündür... 
İçimizde kalan ne varsa;
Yağmurlu bir akşam üstü, bir masa,iki çay,iki sigara,iyi bir dost...uzun bir sessizliğin ardından, sessizliği bozacak ilk cümleniz Ne olur du..? Buyrun dostlar...Cevaplarınızı merakla bekliyorum.
Etkinlik