Ne zaman yol kenarında çiçek görsem koklamadan ve ondan bir görsel almadan yanından geçmeyeceğimden ve hiç bıkmadan kitap okumaya devam edeceğimden ve yeni bilgiler öğrenmek için sürekli talep halinde olacağımdan şüphem yok.
Yol kenarı çiçekleri diyorum; kaldırımları sahiplenmiş, içten bir mutlululuğu haykırır gibi. Buradayız; rengimiz ve kokumuz ile hayatın tüm kötülüklerine, çirkinliğine karşı biz de sizinleyiz der gibi.|HumD