Kendi okuduğum yayınevinden mütevellit beni çok sıkan bir kitap oldu açıkçası 9. Hariciye Koğuşu. Bunlar aslında pek tabii kişisel sebeplerdendir. Durum hikayelerini fazla sevmeyişim ve de yayınevi sayesinde her bilmediğim kelimede kitabın en arkasına bakmak zorunda kalışım beni bu yolda sıkan birincil sebeplerdendir. Bunun dışında kitap var olan durumu anlatmak için biçilmiş bir kaftan gerçekten siz de o hastane odalarına gidiyorsunuz. Çocuğun yaşadığı acıları hissediyorsunuz, o çaresizliği görüyorsunuz, her doktorun yanına gidip aynı dehşetle onun konuşmalarını kötüye varan sözlerini hepsini siz de hissediyorsunuz. Kitap bunları hissettirme konusunda bence çok başarılı. Eğer durum öykülerine özel bir ilginiz varsa bu kitabın sizin için mükemmel olduğunu söyleyebilirim.