Kafamızın içinde taşıdığımız 1.5 kg ağırlığındaki organ, nasıl oluyor da kuzu gibi bir insanı acımasız bir seri katile çevirebiliyor?Beynimizde bizim isteğimiz dışında ortaya çıkan bir tümör gerçektende bizi cinsel yönelimlerimizde değişikliğe neden olabilecek bir insan haline getirebilir mi? Peki bu tür insanlar davranışlarının sonuçlarından dolayı cezai yaptırıma mı maruz kalmalı yoksa tedavi mi edilmeli?