"Bazen ölmek, hayatta kalmaktan daha kolaydır. Çünkü ölürken, bir şey kaybetmezsin. Ama yaşamak… yaşamak, her şeyi kaybetmektir ve yine de devam etmek zorundasındır."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Düşmanlarımız bizi zincirlemeye çalıştı, ama biz kırıldıkça daha sert hale geldik. Bizi bölmeye çalıştılar, ama biz birleşmeyi öğrendik. Bizi susturmaya çalıştılar, ama biz kükremeyi öğrendik."
Eğer başarısızlıktan çok fazla korkarsak büyük olasılıkla hiç bir zaman bir şey kazanamaz, başarılı olamayız. Eğer ölmekten korkarsak hiçbir zaman huzur içinde yaşayamayız. Hayatta her şeyin belirli bir risk düzeyi vardır.