Eğer varlığından sevinç duyduğum ve kendisi de benim var olmamdan - belki gergin olmasa da - sevinç duyan en azından biri varsa, yaşam güzel ve anlam doludur ve son ana kadar da öyle kalır.
Seni seviyorum fakat nefesini duzeltecegini bilmediğim bir yaşantımı sürdürmenin anlamsızlığını seziyorum. Yok olmaya doğru hızlı bir gidişin farkındayım. Henüz koruyabildiğim bazı özelliklerim varken daha insan olduğumu hissederken bu gidişe bir son vermeliyim.