Zayıflığımızı belli etmek istemediğimizde, iyiyim, deyip geçiştiririz ya öyle söylemişti, hatta ölecek durumda olsak bile iyiyim deriz, kabaca buna yiğitliği bok sürdürememek denir, olayları böyle mantıksızca tersine çevirmek yalnızca insan türüne özgüdür.
“Türkiye'de kadın olmak zor.
Türkiye'de eşcinsel olmak zor.
Türkiye'de kilolu olmak zor.
Türkiye'de başörtülü olmak zor.
Türkiye'de hayvan olmak zor.
Türkiye'de ateist olmak zor.
Türkiye'de insan olmak zor.
Türkiye'de yaşamak çok zor.”
Bırakında insanlar istedikleri gibi yaşasınlar.