İlk okuduğum ve okumakda geç kaldığımı fark ettiğim Jean Christophe Grange romanıydı. Her sayfasında ters köşe yapan müthiş bir başyapıt. Doğudaki leyleklerin gelmemesi, bir babanın oğlunu kurtarmak için sadist bir şekilde önüne geleni acımadan öldürmesi ve sonunda başkahramanın babası ile karşılaşması. Okuyun pişman olmayacaksınız...