Esma

Esma
@Hyacinthum
İng.öğretmeni
Lisans
16 okur puanı
Temmuz 2019 tarihinde katıldı
Bazen kim olduğumuzu bulmamız için kendimizi kaybetmemiz gerekir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bazı yaralarım var, Kendilerinin hatırlatıldığını duyunca sızlıyor.
Gülümseyebildikçe yitirmiş saymayız kendimizi. O zaman gülümseyin:)
İnanmak, kendi içindeki yok edilemez cevheri kurtarmaktır, daha doğrusu kendini kurtarmaktır, ya da daha doğrusu yok edilemez olmaktır, hatta daha doğrusu olmaktır.
Her şey için hep erken. .. Sonuç: Geç kalmak.