Yazarın bir çok kitabını okudugumdan kaynaklı beklentim yüksekti fakat kitapta bir kopukluk vardı.Geçmişe gidip günümüze keskin bir şekilde dönmesinden kaynaklı olay örgüsünü takip edemedim.Belli bir sayfadan sonra olaylar kendini tekrarlıyordu çok mu kötü kitap? hayır degil çok mu güzel? hayır çok güzelde degil ortama bir kitap diyebilirim
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!