“Çünkü sıradan insan da eylemsizdir. Ev yaşantısında ve muhtemelen sendika ya da yerel siyaset gibi dar çevrelerde kendi kaderinin efendisi olduğunu sanır, fakat tabiata karşı ne kadar çaresizse ciddi olaylar karşısında da o kadar çaresizdir. Geleceği şekillendirmeye heves etmez, yalnızca uzanır ve başına ne gelecekse gelmesine izin verir.”