Kadın olmak, her dem zor işti bu memlekette... Küçücük biz kızken başlıyordu dişi olmanın amansız ıstırabı...
"Aç oğlum, göster pipini."
"Kapa kızım, gösterme dizini."
"Karnın aç mı oğlum?"
"Sofrayı kur kızım."
"Erkek dediğin çapkın olur."
"Kadın dediğin sakin olur."
Paris'te Pere Lachaise Mezarlığı'nda Müslümanlar bölümünde bir mezar var... Dört krom direk üzerine kurulu bir abide altında yatan bir kral... Bir Çirkin Kral... O mezarda hiç solmuyor çiçekler 1984 yılından beri...