Chi

Kitabımı bitirebileceğim bir yer bulabilirim kitabım için güzel bir son tasarladım: ve ömrünün sonuna kadar mutluluk içinde yaşadı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Artık kendi kendisinin efendisi olma zamanı da gelmişti.
"Tasarılarında kararlı mısın yani?" "Kararlıyım. Kararımı aylar önce verdim ve hiç değiştirmedim." "Çok iyi. Başka bir şey söylemeye hacet yok. Tasarladığın şeylere -tasarladığın her şeye ama, hatırlatmak gibi olmasın- sadık kal; her şeyin hem senin, hem de hepimiz için en iyisi olmasını dilerim."
Rüyalarında, hep yalnızdı. Birileri olsa dahi. Ona ait olmayan, bir yağmurun içindeki etrafında ısınmaya çalışan insanların yanındaydı. Kimse nereden, nasıl geldin diye sormuyordu ona. Gökyüzüne bakıyor, bir yol yürüdüğünü biliyordu sadece. Ait olmayan, yalnız birisi gibi hissetmek. Bu hisse alışmıştı. Hiç yoktu sırtını birine dayadığı rüyalar zaten. O hep güvensizdi. Yıllar önce bırakılmış olmanın verdiği bir güvensizlik içindeydi Öyle rüyalar bir zamanlar vardı ama artık yoktu Umutta yoktu. Bir de kimin yüreğine koyduğunu bilmediği bir, kaçırılmış mutluluk hissi vardı. Hüzünlü, yalnız bir his. Hiç mutlu olamamış bir geçmişin izi gibi. Onun üyesi olmadığı, eski bir geçmişe ait
Derin bilgi, sıkıntıyı sıkıntının oluşmasından önce, tehlikeyi tehlikenin oluşmasından önce, yok olmayı yok olmadan önce, belayı bela gelmeden önce kestirebilmektir.