Ve ben daha önce gördüğüm ve uzağında durduğum şey oldum. Bu mucizeyi size nasıl aktaracağımı bilemiyorum. ... Doğal olarak bir insanım ve Tanrı’nın kucaklamasıyla Tanrı’yım.
Uykularını kaçıran kendine verdiğim bu değersizlikmiş
Kötü bir insan olmak çok kolaymış, düşünceler, eylemler
Tüm dünyaya karşı yapayalnız olduğunu düşünmek ise çok zormuş
Her şeyin sonunda, tek bir gerçek
Canın çok acıdı değil mi?
İçinde küçücük bir ateş tutup herkesten saklarken, birileri yine ona teşebbüs ettiği için
"Tıpkı diğerleri gibi oldu o da" diye düşünüyorsun, hep öyle olmadığını söylemiş olsa da.
Seni yetersiz, eksik görmüş olmasına rağmen, senin ışığından beslendi
Tıpkı diğerleri gibi.
Sen ise tüm kalbini açtın
Belki, yolunu değiştirir diye.
Ama kurban olduğunu, duygularınla oynandığını kabul etmek kötü bir şey değil . Kalbinin kırılmış olması senin suçun değil
Senin de insan olduğunu unuttuğu için özür dilemene gerek yok
Çok bencildi, tıpkı diğerleri gibi
Yetersiz olan senin duygularından, ışığından beslenirken. Hiç düşündü mü acaba?
Ne olursa olsun, sen saf bir niyet ile el uzattın
Belki de, senin de kendin hakkında övünebilecegin tek şey budur
Kötü bir insan olmak işte bu kadar basit
En çok sen iyi biliyordun değil mi?
Bunu yapmaya gerçekten gerek var mı? Çünkü bu adam eğer bir köylü değil de bir efendi olsaydı sizden at ve zırh isterdi. Zira bir adamın kişiliği neyse istekleri de o yönde olur.