Chi

Bu kadar acı verici olacağını düşünmemiştim dedi. Herkese yardım etmek istemiştim sadece, herkesin mutlu olduğu bir gelecekte birbirimizi görmek istedim. Bu kadar acı verici olamaz sanmıştım. Belki, yalnızlıklar giderdi. Herkesin içindeki büyümeye hazır olan o çocuğu büyütebilirdik. Beraber... Çok şey vardı yapacak... Şimdi artık kendime güvenemiyorum, doğru belki de söyledikleri gibi beceriksiz ve değersiz biriyimdir. Belki, dedikleri gibi hep yanlış kişilere güvenmisimdir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kafamı yorgana gömmüş, çıkartmak istemiyorum. Ama, biliyorum. O gün gelecek, çıkartmalı ve korkularımla yüzleşmeliyim. Yine de o zaman gelene kadar kendimi korumak istiyor gibiyim. Çok üzgün, yorgun ve kırılmış hissediyorum. Birileri yine gelip bana bağırmali mi? Bagirmayin. Çünkü ne hissedecegimi ve ne diyeceğimi bilmiyorum. Sadece korkuyorum, belki de basit bir sarılma? Evet, evet! Şöyle düşününce herkesin isteği, basit bir sarilma kadar yakında. Yas tutuyorum sessizce. Kime? Galiba kendime.

Chi

, bir kitap okudu
Puan vermedi·74 syf.·
2024 40. kitabı
Franz Kafka
7.8/10 · 268,1bin okunma

Chi

, bir kitap okudu
Puan vermedi·512 syf.·
2024 39. kitabı
Gonca Çakır
7.8/10 · 343 okunma
İşte benim hayatım da kendi mutsuzluğum uğruna başkalarının mutluluğunu seçmemle başladı. Şeytana kafa tuttuğum gün, asıl hayatım başladı