Bir insan pekçok türlü ölür : Hukuki olarak ölür. Siyasi olarak ölür. Fiziki olarak ölür. Psikolojik olarak ölür. İnsanın tam olarak yaşayabilmesi için,bunların hepsinin birden yaşaması gerekir
“Daha çok anlat”dedim
“Hoşuna gidiyor mu?”
“Çok. Elimden gelse,seninle sekiz yüz elli iki bin kilometre hiç durmadan konuşurdum.”
“Bu kadar yola nasıl benzin yetiştiririz?”
“Gider gibi yaparız.”