İnsan hayatta kalmamak için bir şeylere, iyi bildiği şeyler tutunmak zorunda. Kendi gerçekliği içinde tutarlı kalmalı tutunarak. Bir kez dağılırsa, hakikat parçalanırsa…… Tutunmadan yaşayamayan varlıklarız biz.
Kalbim olmadığı için bazı şeyleri yeteri kadar iyi anlayamıyorum. Bir kalbim olsa yaşayamazdım Semiş’siz, yaşadığıma göre hala ve hala utanmadan arsızca yemek yediğime, uyuduğuma, onunla bununla konuşup hatta arada güldüğüe göre benim bir kalbim yok o yüzden anlayamıyorum bazı şeyleri.