📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Anladıklarında kendilerini çok aptal hissedecekler.”
“Neyi anladıklarında?”
“Yanlış insanlara çattıklarını..”
Bu sahneyi diziyi izleyenler bilir.Evet o bölüm bu bölüm..Efsaneydi.Aksiyon bitmek bilmedi.Rick artık kendisini kabullenmeye başladı.Ve bence Abraham ile arasında geçen konuşmanın etkisi büyük.Bu Rick’i özlemişim.Bitirdiğimde fark ettim.Gabriel gruba dahil oldu ve tıpkı dizideki gibiydi.Yani yine nefret ettim.Sanki kendisi korkunç bir şey yapmamış gibi diğer insanlarını yargılıyor.Eugene ile sohbeti de ayrı bi sinir bozucuydu.O’nun aklına akıl sır erdiremeyiz cümlesi size de şey gibi gelmiyor mu..Bu soruna verebileceğim bir cevabım yok dememek için hazırda bekleyen bi tür kılıf gibi?
Bi önceki bölümde Dale’e sinir olmuştum ama bu bölümde üzüldüm.İkizler sürpriz oldu diyemem.Ama sonu beni şaşırttı.Şunu fark ettim.Dizi romana çoğu şeyde sağdık kalmış ama karakterleri değiştirmiş.O yüzden aaa bu bunun başına mı gelecekmiş diye bi anlık şaşırıyor, sonraki bölümde acaba bunlar mı olacak diye merakla diğerine geçiyorsunuz.Keşke Carol ve Daryl de olsaydı.O zaman roman tadından yenmezdi.