İNJOROHENİM BEN

İNJOROHENİM BEN
@Injorohenim_ben
...boş gemiler geçiyor...
"Aranızda sevme gücünün uçsuz bucaksız olduğunu hissetmeyen var mı?"
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Zor günler var önünde , geçecek. Uzun ayrılıklar var önünde ,geçecek. Acı günler var önünde , geçecek. Yeter ki ,biri seni beklesin. Yeter ki ,biri sana inansın. Yeter ki ,biri seni sevsin.
Şüphe: Çıplak ayaklı bir gece gibi ilerliyor içimde
Sen çırılçıplak bir gecede başını gökyüzüne çevirip de yeni yıldızlar görürsen , bil ki onlar insanlar için kendilerini yakmış olan canlılardır .