Mustafa ☆

"Karımı da sevgisini de ben vurmadım Red. Ama yaptığım hataların cezasını fazlasıyla ödedim. Bir kulübe ve bir tekne. Fazla bir şey istemiyorum." Esaretin Bedeli
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
.. Gerçi gece uzun, Gece karanlık, Ama bütün korkulardan uzak. Bir sevdadır böylesine yaşamak, ..
... Rüya, bütün çektiğimiz. Rüya kahrım, rüya zindan. Nasıl da yılları buldu, Bir mısra boyu maceram... ...
... Şeytan diyor ki: “Aç pencereyi; Bağır, bağır, bağır; sabaha kadar.”