Bazı kalpler aşamaz derin sınırları
Takılıp kalır mazinin karanlığında
Sen bir süre sonra unutulup gidecek bir notasın sadece
Ve ben artık bu müziği dinlemek istemiyorum
-N.K
Evet "Şimdilerde herkes mutlu." Çocuklara beş yaşında öğretiyoruz bunu.Ama başka bir şekilde mutlu olmak istemez miydin, Lenina? Başkaları gibi değil, kendi istediğin gibi...
-"Bir kez kapıldın mı boşveremiyorsun, umut etmeye devam ediyorsun.İmkansız da olsa vazgeçemiyorsun işte..."
-"Halbuki bir insanın mutluluğunu bir başka insanın davranışlarıyla sınırlaması bana çok saçma geliyor."