Bazı kalpler aşamaz derin sınırları
Takılıp kalır mazinin karanlığında
Sen bir süre sonra unutulup gidecek bir notasın sadece
Ve ben artık bu müziği dinlemek istemiyorum
-N.K
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Herkes ölünce ardında bir şeyler bırakmalı, derdi dedem.Bir çocuk, bir kitap, bir tablo,inşa edilmiş bir ev veya duvar, yapılmış bir çift ayakkabı veya ekilmiş bir bahçe...Elinin bir şekilde dokunduğu bir şey, öldüğünde ruhunun gideceği bir yer olsun diye; böylece insanlar ektiğin o ağaca veya çiçeğe baktığında,sen orada olursun...
Mavi saatlerde birbirimiz için bal peteği ve ağlama duvarı olabiliriz.Bu koşullarda iki kişinin bir süreliğine tamamen birbirine ait olması, bu dünyada kendilerini bir başkasına bırakmaları, onu hissetmeleri ve kendini onun yerine koyarak düşünmeleri ne güzeldir