Bazı kalpler aşamaz derin sınırları
Takılıp kalır mazinin karanlığında
Sen bir süre sonra unutulup gidecek bir notasın sadece
Ve ben artık bu müziği dinlemek istemiyorum
-N.K
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İyi ve kötü olmak üzere sadece 2 çeşit insan yoktur.3 çeşit insan vardır.Üçüncü çeşit insanlar iyi geçinmek için uyumlu davranırlar, Memur F.W.S Malkin'inbana dediği gibi.Onlar bu dünyada en çok bulunan insanlardır ve bence gri insanlardır.Seni incitmezler(en azından bilerek) ama sana pek faydaları da dokunmaz.İstediğini yap ve Tanrı yardımcın olsun derler.