İpek

İpek
@Ipek_07
Türkçe Öğretmeni
Lisans
Antalya
17 Ocak
23 okur puanı
Mart 2020 tarihinde katıldı
Yaşadıklarımdan öğrendiğim bir şey var: Yaşadın mı büyük yaşayacaksın, ırmaklara, göğe, bütün evrene karışırcasına. Çünkü ömür dediğimiz şey, hayata sunulmuş bir armağandır. Ve hayat, sunulmuş bir armağandır insana.
Şiir
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Tahir olmak da ayıp değil, Zühre olmak da... Hattâ sevda yüzünden ölmek de ayıp değil,  bütün iş, Tahirle Zühre olabilmekte, yani yürekte... Meselâ, bir barikatta dövüşerek  meselâ, kuzey kutbunu keşfe giderken, meselâ denerken damarlarında bir serumu, ölmek ayıp olur mu? Tahir olmak da ayıp değil, Zühre olmak da... Hattâ sevda yüzünden, ölmek de ayıp değil. Seversin dünyayı doludizgin,  ama o bunun farkında değildir. Ayrılmak istemezsin dünyadan, ama o senden ayrılacak. Yani sen elmayı seviyorsun diye, elmanın da seni sevmesi şart mı?  Yani Tahir'i Zühre sevmeseydi, artık  yahut hiç sevmeseydi, Tahir ne kaybederdi Tahir'liğinden? Tahir olmak da ayıp değil, Zühre olmak da Hattâ sevda yüzünden ölmek de ayıp değil... Nazım Hikmet Ran
Edebiyat
Seni bağırabilsem seni, Dipsiz kuyulara, Akan yıldıza, Bir kibrit çöpüne varana, Okyanusun en ıssız dalgasına, Düşmüş bir kibrit çöpüne. Yitirmiş tılsımı ilk sevmelerin, Yitirmiş öpücükleri, Payı yok, apansız inen akşamdan, Bir kadeh, bir cıgara dalıp gidene, Seni, anlatabilsem seni... Yokluğun, Cehennemin öbür adıdır Üşüyorum, kapama gözlerini...
Edebiyat
Senden gayrısına yoksam,  Bozuksam, Can benim, düş benim,  Ellere nesi? Hadi gel, Ay karanlık...
Edebiyat
Hani yarınlar daha güzel olurmuş diyorlardı Olric, bu yaşadığımız gün de dünün yarını değil mi?
Edebiyat