İpek

İpek
@Ipek_o1
"Üzülme,dedi". Bazen mecbur kalır insan.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsan çok uzun süre yalnız kaldı mı hastalanır, yalnızlıktan hastalanır.
Sayfa 87·Kitabı okudu
Evlilik bekleyebilir, eğitim beklemez… Çünkü bir toplumun, kadınları eğitimsiz olduğu sürece başarıya ulaşma şansı yoktur, Leyla. Hiç yoktur.
Sayfa 118·Kitabı okudu
Bir erkeğin kalbi fesat, habis bir şeydir Meryem. Bir ananın rahmine hiç benzemez. Kanamaz, sana yer açmak için genişlemez.
Birini yüreğinin sesi, diğerini vicdan azabı getirmişti buraya.
Sayfa 150 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu